Kompanijos "Disney" filmas "Žvaiždžių karai"

Didžiulės žiniasklaidos bendrovės vis dažniau ieško būdų kaip išgyventi ir pritraukti savo auditorijas prie televizijos ekranų. Pastebėta, kad vartotojai atkreipia dėmesį į „Netflix“ ir „Amazon“ paslaugas, dažniau praleidžiamas laikas prie išmaniųjų telefonų bei socialinės žiniasklaidos. Rinkoje kalbama, kad „Disney“ kompanija siekia sustiprinti savo pozicijas ne tik Holivude, bet ir televizijoje.

Nuo 2019-ųjų „Walt Disney“ kompanija nebesiūlys naujų filmų bendrovei „Netflix“ ir kurs savo internetinės televizijos platformą. Joje žiūrovai galės žiūrėti ir ESPN transliuojamus sporto renginius. Didžiausia pasaulyje pramogų kompanija taip mėgins užimti dalį internetinės rinkos, vartotojams vis sparčiau traukiantis iš tradicinės televizijos.

Apie šį žingsnį kompanija paskelbė kartu su ketvirčio rezultatais, kurie parodė, kad tokie kanalai kaip sporto renginius transliuojantis ESPN ir toliau netenka auditorijos. „Disney“ skaičiavimais, kuriant savo kanalą ilgiuoju laikotarpiu, galima uždirbti daugiau nei siūlant filmus per „Netflix“.

Analitikų teigiamu, „Disney“ atėjimas į gana perpildyta rinką bent kuriam laikui suduos smūgį kompanijos rezultatams. Akcijos po šios žinios krito 3,8%, savo ruožtu „Netflix“ smuko 3%.

Bobas Igeris, „ Walt Disney“ vadovas, teigia, kad internetinių transliacijų platforma įmonei suteiks „kur kas didesnę savo likimo kontrolę sparčiai kintančioje rinkoje“. Tai jo teigimu, yra visiškai nauja įmonės augimo strategija.

O štai bendras „Netflix“ kuriamo turinio biudžetas per metus išaugo nuo 6 iki 8 mlrd. USD. „Tai geriausi ir blogiausi laikai. „Netflix“, „Amazon“ ir „Apple“ suteikia naujų galimybių, jei tik pavyksta peržengti jų slenkstį ir tapti vienu iš nedaugelio išrinktųjų.“, – sako Colinas Vainesas, filmų prodiuseris.

Jis atkreipia dėmesį, kad „Netflix“ sukurtų arba įsigytų filmų paprastai nerodo kino teatrai ir dėl to lieka mažiau galimybių pasiekti savo auditoriją. Siekiama ne tik patekti į skaitmenines platformas, bet ir į kino teatrų seansus.

„Netflix“ eina kitu keliu ir siūlo mažesnio biudžeto, bet įvairesnių žandrų filmus. Tiesa, ne visus Holivudo grandus vilioja perspektyva kurti filmus skirtus televizijai. „Visas mano gyvenimas prabėgo kuriant filmus prieš didelius ekranus sėdinčiai auditorijai. Aš myliu visą kino sukuriamą socialinę sąveiką – jūs paliekate savo namus, pastatote savo automobilį ir einate į kino teatrą. Tai auditorija, su kuria man patinka bendrauti“, – sako Holivudo legenda Stevenas Spielbergas.

55% „Netflix“ auditorijos sudaro žiūrovai už JAV ribų, tad bendrovė žada mažiausiai 17 filmų ne anglų kalba, o kitomis kalbomis, įskaitant arabų, prancūzų, vengrų ir rusų.

Ši informacija yra portalo šiauliųžinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į šiauliųžinios.lt. Parašykite mums adresu info@medijos.lt

 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: